Thursday, February 24, 2011

~bosan~


ari ni entri aku melalut je..tajuk entri aku bosan..tpi aku bukan nak cite pe mksud bosan..cuma aku nak cite pe yg aku wat time bosan..

tengah2 layan kebosanan aku ni..aku teringat time kecik2 dulu..selalu nyanyi lagu kereta kecil ku warna merah..

sekarang ni aku dah tak ingat mana lgu tu..tp leh la nyanyi cikit2..

kereta kecilku warna merah
akan ku bawa ke sekolah
ton..ton..ton
kereta kecil ku pun berbunyi
mari adik mari teman
mari kita ke sekolah..

haha..macam tak betol je lagu aku tu..tapi tak pe la..janji ada kereta kecil warna merah..sapa yang nak betulkan tu..betulkan la ye..hehe.. 

ni je sebernarnya ak nak tulis..mlam ni ada test tp sempat lagi ak ber blogging..hehe
hehe..sempt lagi ak melukis..hehe..
tak lawa pun kn..

Share

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...